RAKAN TERBAIK REKAPHOTONIKA

Sunday, January 01, 2012

Satu ;)

Hey STALKER , nak tahu pasal HAZIEKA cinta hati aku tak ;) . dia ney suke sgt nk tarik tarik telinga aku , dia suke mara mara aku , but aku still sayangkn dia , hahhaa . Hazieka ney sorang jea cinta aku , dia cantik kan ? , aku suke tgok mata dia ;) comell , bukan nak kata ape lah , tp dia mmg comel , haahha puji dia lebih pulak . first time aku kenal dia aku igt dia sombong n jual mahal lahh , tp hati perempuan sape tahu kan , sekeras keras dorang pun ade juga hati yg lembut tersembunyi kat dlm diri dorang :) . hahhaa ,kadang-kadang hazieka ney suke buat aku ketawa sorang diri bile teringat balik gelagat die , dia take care sangat pasal aku . korang ade :D haha, mesti lah korang ade jugakkan . dia selalu cakap dia sayang kan aku sangat sangat , takot hilang aku . jangan risau oke SITI NURHAZIEKA , saya takkan tinggalkan awak . itu janji saya . aku nak ucapkan terimakasih sudi terima aku seadanya , dia jea dalam hati aku sekarang ,takde 2 atau 3 .

kepada STALKER-STALKER ,jangan nak pandai pandai buat cerita pasal aku kat dia , dan jangan ngade2 otak tuh nak mintak no phone dia lah ,nak ayat dia lah , kang kaki nie makan dia kang .

No comments:

Post a Comment